Saturday, March 14, 2015

Բատիկա


Իմ ընտրությամբ գործունեյությունը բատիկա է:Բատիկան ինձ համար մի ուրիշ նկարչական աշխարհ է: Ամենասկզբում մենք A3 ֆորմատի թղթի վրա նկարում ենք մեր էսքիզները, գնում ենք, մեզ հարկավոր կտոր`Մետաքս կամ շիֆոն, մեր փայտագործ ընկերներին խնդրում ենք, որպեսզի մեզ համար պատրաստեն շրջանակներ: Շրջանակների վրա անցկացնում ենք շիֆոնը կոճգամի օգնությամբ: հետո կտորի վրա ռեզեռվով, արտատպում ենք մեր էսքիզները, իսկ այ հետո... ներկում ենք: Բատիկայից բացի նաև զբաղվում ենք տիկնիկագործությամբ և այլ նմանատիպ տեխնոլոգիաներով: Երբ ոտք եմ դնում բատիկայի աշխարհ, իմ մեջ մի նոր հոի է, մտնում կարծես լրիվ ուրիշ մարդ լինեմ: Իմ նկարները, լուսնակրները, տիկնիկները, հոգիս նրանք են իմ ընկերները: Կարող եք դիտել նկարները`համեցեք մեզ մոտ, մտեք իմ աշխարհ:



















No comments:

Post a Comment