Sunday, December 11, 2016

Նարեկացի․ Մատեան Ողբերգութեան

Բան Բ  — հատված Դ 

Կեցո զիս, գթած, լուր ինձ, ողորմած, 
Մարդասիրեա, ներող, խնայեա, երկայնամիտ, 
Պաշտպանեա, ապաւէն, բարերարեա, հզաւր, 


Ազատեա, ամենակալ, կենագործեա, նորոգող, 
Վերականգնեա, ահաւոր, լուսաւորեա, երկնային, 
Բժշկեա, հնարաւոր, քաւեա, անքնին, 
Պարգեւատրեա, առատ, շնորհազարդեա, աննախանձ, 
Հաշտեաց, անախտակիր, ընկալ, անոխակալ, 
Սրբեա ի պարտեաց, աւրհնեալ: 
Եթէ յառեցից զաչս իմ, 
Նայեցեալ ի հայեցուածս երկուց վտանգից յաւուր թշուառութեան, 
Զքոյդ տեսից փրկութիւն, յոյս եւ խնամակալ: 
Եթէ նկատեալ դիտեցից ի վեր յամենագրաւ ուղին սոսկալի, 
Հրեշտակ քո խաղաղութեան քաղցրութեամբ ինձ պատահեսցէ: 
Ցոյց ինձ, տէր, ի յելիցն աւուր շնչոյս արձակման, 
Մաքրութեան ոգի` լուսով ամբարձեալ ի յերկնաւորացն երջանկաց, 
Պարգեւաւք սիրոյ քոյ եկեալ հասեալ: 
Ի յարդարոցն կատարելոց` կարեաց ինձ կցորդ ժամանեցուսցես, 
Զանակնկալն բարի` չարիս ի յուսահատութեանն աւուր շնորհեսցես: 
Քա~ւ լիցի քեզ, բարեբանեալ, որ փրկութիւնդ ես ամենայնի, 
Եթէ ախտացեալս քո ոչխարի գազան դժնդակ տացես ուղեկից, 
Մեղաւք մեռելոյս` անախտ կեանք, 
Կործանելոյս պարտեաւք` փրկութիւն: 

No comments:

Post a Comment