Wednesday, December 17, 2014

Միսս. բնություն

Բնությունը, ոգի ունի: Տեսել ե՛մ դրա համար ձեզ եմ ասում:
Նա խճճված լիանաներից է պատրաստված: Նրան ասում եմ Օր. բնություն կամ Միսս.բնություն:Երբ ես գնում եմ ճամբորդությունների տեսնում եմ նրան, պինդ գրկում ու հետո ասում <<Կարոտել էի մադամ :) >>, բայց իրոք կարոտել ե՜մ: Գի՛տեմ կասեք, որ այստեղ բնություն կա, իսկ դուք սխա՛լ եք: Սխալ, որովհետև այստե՛ղ, որտեղ մենք ենք ապրում բնություն չկա ամեն-ուրեք աղբ է:Բացի աղբից այն անդուր ծուխը, որ դուրս է մռնչում մեքենաներից ու գործարաններից, դա՛ փչացնում է մեր բնությունը: Ես բնության հետ խոսել եմ այս մասին, իսկ նա դա չի՛ կարող ուղել, որովհետև երկա՜ր ժամանակ է այսպես ենք ապրում: Նա ասել է <<Դուք կարող եք, միայն փոխել կյանքը...>>: Ոգիները հայտնվում են ձեր կյանքում, ինչ-որ պատճառով, փորձի՛ր հասկանալ:Բնությու՞ն, ինչ եք հասկանում բնություն հասկալով: Ես հասանում եմ... Կանա՜չ այգիներ, այգում շա՜տ տնկված ծաղիկներ, այգին կունենա այգեպան, այգում կլինի փոքրիկ ու գազարագույն աղվեսիկի բնակարանը: Նա կվազվզի այգում... Սա է կոչվում բնությո՛ւն, այլ ոչ-թե այն, ինչ մենք ունենք հիմա՛:

No comments:

Post a Comment