Wednesday, December 17, 2014

Ներում եմ ուրեմն թու՞յլ եմ

Ես ներում եմ, ներում ե՛մ, ամենքին: Ներում եմ, նույնիսկ նրան, ով արժանի չէ՛ ներվելու, նույնիսկ նրան ով ինձ ցավեցրել է:

Ներում եմ, և գի՞տեք սա ինչ է նշանակում, սա ուղակի բառ է, բա՛ռ, որ կարող է ասել, յուրաքանչյուրը, բայց ի վերջո սրտիտ վրա մնում են փոքրիկ, բայց շատ մեծ վերքերը, իսկ դու դրա մասին չես արտահայտվում, չես խոսում մեկ բառ անգամ, որվհետև գիտես, որ ինքտ քեզ ցավ ես պատճառելու ու սրտիտ վերքն ես մեծացնելու:Անտեսել մարդու վատ արարքը ու ասել, նորում եմ, հե՛շտ է, շա՜տ հեշտ, բայց պետք է, մարդու արարքը ներես այլ ոչ թե, մարդուն: Այ սրանով ես ապացուցում եմ, որ ուժեղ եմ,որովհետև ես ի պատասխան չեմ խոցում այն մարդու սիրտը, որ ինձ համար սիրելի է:Ներելը կապված է, մտքիդ, ուղեղիդ հետ: Եթե մտածում ես այդ մարդու մասին, ապա ի՞նչ ներելու մասին է խոսքը: Ես ուժեղ չեմ,հոգիս է ուժեղ, որ անտեսում է ու լեզվիս, փոխարեն ասում <<ՆԵՐՈՒՄ ԵՄ>>:Եթե, կան մարդիկ, որ թանկ են ձեզ համար, աշխատեք չկորցնել նրանց:
 Լուսանկարը՝Մարգարիտա Մանվելյանի

No comments:

Post a Comment