Sunday, June 29, 2014

Սև կակաչ Ալեքսանդր Դյումա.

Ես որոշեցի ամառվա ընթացքում կարդալ ինձ հետաքրքրող տարբեր գրքեր: Առաջինը եղավ «Սև կակաչ» վեպը, որի հեղինակն է Ալեքսանդր Դյուման:
 Գլխավոր հերոսներն են Ռոզան, Կոռնելիուս վան Բեռլեն, Գրիֆուսը, Կոռնել և Յան դե Վիտերը և ուրիշները... Առաջարկում եմ, որ ինքներդ կարդաք գիրքը, որովհետև բավականին շատ տողոկություն է տալիս, պատմության, մարդկանց, հարաբերությունների մասին: Իրականում գրքի սկզբում դեռ քո մեջ հետաքրություն գուցե և չառաջանա, բայց եթե դու մի փոքր շարունակես կարդալ, հաստատ կհետարքրքրի: «Սև կակաչ» վեպը հենց ինքը իր վերնագրով ինձ գրավեց  ու ես որոշեցի կարդալ, իսկ ամսվա վերջում, այսինքն վաղը կամ մյուս օրը ես պետք է այդ ամբողջ գրքի պատմությունը պատմեմ իմ եղբորը ...  Գիրքը կարող եք ներբեռնել «Գրքամոլ» կայքից կամ կարող եք գիրքը ձեռք բերել մեր գրադարանից նաև ես սիրով կարող եմ տալ իմ գիրքը:

No comments:

Post a Comment