Sunday, September 6, 2015

Հենց կանգնեցի լեռան արջև տակն ու վրա եղավ ներսս

Ես սպասում էի: Ուզում էի շա˜տ վաղուց: Բայց չէր լինում: Ու հենց երեկ կատարվեց: Երազանքս կատարվեց: Եվս մի երազանքի իրականացում: Ինչքան եմ երազել էդ պահի մասին:
Հենց կանգնեցի լեռան առջև,տակն ու վրա եղավ ներսս: Ուզեցի վազել: Վազել շատ արագ: Թվաց թե չեմ հաղթահարի: Բայց ես ուժեղ եմ: Կարող եմ: Մի՞թե իզուր եմ երազել: Ու հենց կատարվելուց էլ պետք է ետ կանգնեի: Երբեք: Քարերի վրայով: Վերելքները հաղթահարելով: Անցա` ես: Հասա նպատակիս: Վերելքում ամեն ինչ փոխվեց: Ես ուժեղ եմ: Գիտեի, որ հասնելու եմ: Վերելքում: Զգացողությունս ուզեցավ թռչել: Կնքվելու արարողություն: Ամենահավես պահերից էր: Երբ չգիտես ինչ կլինի: Հոպ~: Շատ սիրուն տեսարանը: Շատ բարձր: Այսքան բարձր: Այսքան հաճելի: Երբեք չէր եղել: Էլի կգնայի: Նոր ծանոթություններ: Բարի ու լավ մարդիկ: Ձեռք մեկնող: Տիար Գևորգի 2 հին ընկերները: Սիրալիր ու հաճելի: Ընկեր Ալբերտը: Կնքեց բոլորին: Ամենասիրելին էր: Արագածը:


































No comments:

Post a Comment