Tuesday, November 26, 2013

Կարդում ենք «Անտեսանելի Տոնինոյի արկածները» Ջիաննի Ռոդարի․ Հարցեր

·         Առանձնացրու այն հատվածը, որտեղ քեզ նմանեցրիր Տոնինոյին. հիշիր քեզ հետ կապված այդպիսի մի դեպք (շարադրիր 5-6 նախադասությամբ): Ես նունպես մի անգամ տնային չէի արել ու վախենալով փորձում էի մտնել դպրոց։ Վախս ինձ չէ թողնում մտնել դպրոց։ Շատ էի վախենում։ Այդ հատվածում ես ու Տոնինոն իրար շատ նման ենք։ Ես նույնպես Տոնինոյի նման չարաճճի եմ։

·         Հիշիր մի սուտ, որը քեզ գցել է անհարմար դրության կամ մի պատմության մեջ: Չգիտեմ, որ մեկը ասեմ այնքան սուտ եմ ասել, որ չգիտեմ, որ մեկը ասեմ Ահա հիշեցի մեկ անգամ, երբ ընկեր Մարինեն ինձ ասաց․ Արփի արի ֆլեշբացիկ պատրաստենք ես ասացի այո մեկ վարկյան հիմա կվերադառնամ ես գնացի, պարով տարվեցի ու հետո մոռանալով ընկեր Մարիների մասին գնացի տուն։ Խաբեցի խաբեցի ձկանը ջրից հանեցի ես ընդհանրապես սուտ չեմ խոսում և ահա ես առաջին սուտս ձեզ ասացի։

·         Կարո՞ղ ես առանձնացնել այս գլխի ամենակարևոր նախադասությունը:


Այո։Երբ մայրիկը Տոնինոյին բացատրում է, որ բացի ծննդյան տոներից ու նվերներից ավելի հետաքրքիր բաներ էլ կան աշխարհում։

No comments:

Post a Comment