Tuesday, November 26, 2013

Հարցեր 2-րդ մաս․ Տոնինոյի արկածները

Գլուխ երկրորդ
1.Եթե մի հրաշքով դու դառնայիր անտեսանելի, ի՞նչ կանեիր:
Ես իմ ընկերուհու պայուսակը կղառնշտեի։ Նրանց պայուսակից կվերցնեի նրա բանալին ու դարակը կխառնեի, նրա մազերը կխառնշտեի ու կքաշեի։ Հետո մազերի մեջ մի բան օրինակ՝Փուշ կկրակեի և նա կշրջվեր ու ուրիշին կմեղադրեր։

2.
Հիշիր դեպք, երբ դու փորձել ես խաղ խաղալ ընկերոջդ կամ ընկերներիդ գլխին: Պատմիր այդ մասին:   
Այո, այդպիսի դեպքեր շատ են եղել։ Ես իմ ընկերոջ՝ Իրինայի գլխին եմ խաղ խաղացել։ Ես ու նա քայլում էինք դպրոցով և ես նրան ղուդուդ տվեցի ու փախա՝Նա իմ ետևից էր վազում  և մենք մեկ րոպե դասից ուշացանք․․․․․․


3.
Պատահել է այնպես, որ ընկերդ ինչ-որ բան է արել, բայց ուսուցիչը կամ ուսուցչուհին խոսել է քեզ վրա կամ հակառակը: Պատմիր այդ մասին: Չեմ հիշում այդքիսի դեպք․․․․․․


No comments:

Post a Comment